سرپرست شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از رونمایی مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور خبر داد.

درخت خیابان ایتالیا

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران، با بیان اینکه مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی درحال تهیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می‌توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز با خبر شوند، افزود: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می‌شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی از مبداء تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خود را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند.

برادران با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این قابلیت را می‌دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به طور دقیق در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و می‌توانند با برنامه ریزی دقیق از مبداء سفر خود را آغاز کنند و این مسئله از ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیریاب شهرداری تهران است.

اعلام برخط انسدادهای شهری و حوادث شهری

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد: در فازهای بعدی ارتباط با شهروندان، انسدادهای شهری، حوادث شهری، اطلاع‌رسانی و... و. به صورت برخط در اختیار شهروندان قرار می گیرد و یکی از خصوصیات ویژه این مسیریاب اطلاع رسانی انسدادهای موقت در سطح شهر است؛ چراکه نرم افزاری مشابه داخلی و خارجی این قابلیت را ندارند؛ بگونه‌ای که انسداد موقت برخی برنامه‌های مناسبتی در این آپ‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود و شهروندان در تعیین مسیر دچار اختلال می شوند.

کد خبر 865425
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha